Soffhäng

Ett program jag fastnat för är Farmen. Alltid kul med lite drama, intriger men också att få se folk kämpa uppe i olika tvekamper. Kollade precis dagens avsnitt på Tv4 Play eftersom vi suttit två våningar ner hos våra grannar ikväll. Jättetrevligt var det! Vi blev bjudna på lite plockmat och god dricka (alkoholfritt för min del såklart). Något som var roligt att se, var hur en lägenhet som är precis identisk med vår i storlek och planering, kan se HELT annorlunda ut med någon annans inredning och stil.
 
Nu är det i alla fall hög tid att sätta tv:n på Tv3 för kvällens avsnitt av Paradise Hotel. YUPP. Följt det från allra första avsnittet. Samtidigt som det är ganska patetiskt och frustrerande ibland att se hur folk kan bete sig som dem gör, så är det också väldigt kul att se dem skämnma ut sig så fruktansvärt mycket med. Helt sinne, haha! Semifinalvecka, så vi får se vilka som ryker ikväll.. Jag tippar faktiskt på Fröidh (fast att jag inte vill ha ut han) och Tobbe.
 
AYA. Då vart det dags! Älskling intog också soffläge nu för att joina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0