Weekend !

Då var det fredag igen och helgen är här! Det är dock Kevins helg att jobba, men det är helt okej, helgerna blir och känns ändå mer speciella än vardagarna!

Idag blir det en tripp ner till bm för vanlig kontroll. Känns som om vi var där igår men ännu en vecka har redan gått. Jag hade hoppats på att det var sista besöket förra gången, men nu hoppas jag att detta är det sista och att bebis kommer i helgen! Två dagar kvar till bf och jag hoppas han inte väljer att gå över eller alltför många dagar i sådana fall.

Paketet från H&M har anlänt, så det ska jag köra inom och plocka upp på vägen hem sen! Miltons söta smurfpyjamaser och gosdjur har äntligen kommit.
Jag blir så otroligt glad och kan inte sluta le när jag ser bebiskläder. Dem är så himla söta, gulliga och små, riktiga miniatyrer :)

Nej nu blir det snart dags att bege sig ut med busfröet Baloo. Blir ingen höjdare för regnet öser ner där ute, blöö!


Pusshaaaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0