SPRING FEVER !

Åh vad solen kan förtrolla en då den väljer att visa upp sig och skina så gott! Får riktiga vårkänslor nu. Jag hoppas verkligen att det bara fortsätter så och att resten utav snön som ligger kvar på marken börjar töa bort helt. Vill inte ha något återfall på vintern mer, NEJ TACK!

Jag och Baloo har vilat under förmiddagen, men passade på att ta en skön promenix ute när vi vaknat till igen. Gick inte att motstå då jag vaknade med solstrålarna som värmde mot mitt ansikte genom fönstret. Han njöt minst lika mycket som jag av promenaden, underbart!


Nu ska jag sätta mig ner med en kopp i soffan, njuta av solen fast inifrån. Vår lägenhet är verkligen underbar, för vi har sol 8-20 och den strålar och värmer så härligt genom fönstren.

OCH, nu är det bara 4 DAGAR KVAR till bf !! :-D

Lovely day!


Kommentarer
Michaela

Lille busen baloo som är full av energi :-)

2014-02-05 @ 14:43:16
URL: http://michaelasstudio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0