Nu är det jul igen

Snart.. December är snart här och juletiden också. Älskar julen, det är en sådan mysig, speciell och helt fantastisk känsla när allt pynt och fina ljus kommer fram. Det handlar om värme och kärlek. Den varma chokladen puttrar på spisen och doften av pepparkakor fyller alla rum i lägenheten.. Love it.
 
Jag, Kevin och Milton (och Baloo..) har varit väldigt flitiga i år och fått upp allting, redan (!) Det handlar ju trots allt om cirka 4-5 veckor på hela året, så varför inte njuta fullt ut då, tycker vi. Jag hinner i alla fall inte tröttna förrän direkt efter nya året slagit in! DÅ är det dags att städa undan allting igen, då känner jag mig mätt på allt vad julen har att erbjuda.
 
Julbaket och julpysslet får dock vänta lite till, måste ju se till att ha någonting kvar att greja med under månadens lopp, kan inte sitta och rulla tummarna tills julafton!
Jag och Milton tjuvstartar julbaket på lördag hos hans farmor och farfar tillsammans med hans kusin Heidi. Det ser vi fram emot. Finns inget mysigare än att vara bland familj dessa tider <3
 
Jag är så lycklig, jag älskar verkligen min familj, mina allra närmsta, de som finns där för mig. Jag är tacksam <3
 
Mmmh. Om jag inte skulle ta och göra lite varm choklad nu ändå när det endå kom på tal... HEJ DÅ :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0