Puh!....

Nu är jag trött. Städat lägenheten hela förmiddagen. SÅ nu är här skinande rent, gött! :) Skönt att vara igång lite så gott jag kan, men det känns därefter! Nu ska jag bara vila resten utav dagen.

Vaknade till solsken och fågelkvitter idag, härliga känsla! En försmak av våren. Hoppas den är på ingång. Den har dock gått i moln nu, men man får njuta av det lilla man får se av den. Blev precis en runda ute med Baloo med. Han tyckte det var milt och skönt ute.

Nähä. Tänkte skiva upp lite frukt och slänga mig i soffan framför tv:n eller lite mobilspel ;)

So long!


Kommentarer
Michaela

Städa på, då kanske Milton vill komma ut lite tidigare hihi :)<3

Svar: Aa, samma tanke här ;) hihi. Jag går i trappor med i hopp om att han ska sätta lite fräs :) <3
Marina Coppola

2014-02-04 @ 13:45:01
URL: http://michaelasstudio.logg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0