It's about loving yourself and what's to come

Kollar runt lite bland våra bilder på datorn och fastnar såklart på mina egna "ego"-pics! haha. Suckar lite lätt inombords när jag ser hur mycket smalare jag var strax innan jag blev gravid (nu har man ju svullnat upp en del, mestadels i ansiktet, av all vätska och speciellt ju närmre bf vi kommer). Gör det såklart med ett leende på läpparna, för det lilla livet vi väntar nu är värt ALLT. Och såklart blir det att ta tag i sig själv igen efter graviditeten. För prio ett är först och främst vår lille bebis och dess välmående, utan tvekan!
 
MEN, självklart får man ju lov att längta tillbaka utseendemässigt sett! Tror jag kommer få en kick när man märker att graviditetskilona sakta men säkert försvinner efter förlossningen och man kan börja ta på sig sina gamla kläder igen efterhand. Då blir det att komma igång igen och träna bort de där sista extra kilona man lagt på sig!
 
 
 


Kommentarer
Michaela

Du kommer tappa dina kilon fort tror jag. Inget att oroa sig över gumman :)♡

Svar: Hope so x) :) <33
Marina Coppola

2014-02-02 @ 09:47:24
URL: http://michaelasstudio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0