Alfons <3

Idag är ingen vanlig dag, idag är Alfons födelsedag, hurra hurra HURRA! ❤️


För 7 år sen föddes världens mest underbara och mest gosiga lilla kanin. Min första och enda kanin jag någonsin haft, så han är mycket speciell för mig. Han var så liten att han fick plats i handflatan när mamma och jag hämtade hem honom. Han är en dvärgvädurs kanin, men är idag en riktig bamse. Genomsnäll liten kille som är så tam och han beter sig precis som en katt eller hund, vill bara kela och kommer gärna fram till en, hoppar aldrig ifrån. Han är rumsren och får vara lös i hemmet, men han älskar sitt bo så himla mycket, så det är alltid dit han återvänder inom kort när han är utanför. Älskar han otroligt mycket vår lille Alfons! ❤️

Han bor dock fortfarande kvar hos mina föräldrar för det är där han känner sig som mest hemma. Där har han sina dagliga rutiner med att äta knäckebröd, ett morgon och ett kväll. Han vet exakt, och det första han gör när man vaknar upp där på morgonen, är att sätta sig, väntar på ett glatt "god morgon", och på sitt mumsiga knäckebröd som han bara älskar! Riktigt charmtroll är han! ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0