En helt okej lördag!

Idag har varit en skön och bra dag. Vi sov ut, älskling stack och tränade på förmiddagen och därefter åkte vi ut en runda till Väla köpcentrum. Blev lite shopping och så lunchade vi. Bakad potatis med kycklingcurry, mums! Efter det vart jag helt slut när vi kom hem och slumrade till ganska snabbt. Dennis och Michelle kom hem till oss ikväll, mycket trevligt! Vi gjorde lite pannkakor, sen blev det mest soffhäng och bara umgås! Baloo fick busat massvis med dem båda så han vart helt slut när dem gick hem. Nu sover han gott den lille sparven! Jag är också påväg att krypa ner till kojs nu, får se när Kevin joinar. Jag hinner säkert somna innan dess!

AYA. Nu säger jag GODNATT! :)


Kommentarer
Michaela

Åh pannkakor! Vad gott, det var länge sen man åt det :) bra tips, tack ;)♡

Svar: Ja hur lätt som helst att göra men d blir av så sällan ändå xD Gott är det :D <3
Marina Coppola

2014-02-02 @ 09:49:27
URL: http://michaelasstudio.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0